FSO Lanos
FSO Lanos był samochodem osobowym, należącym do klasy C, produkowanym do roku 2008. Stał się następcą Nexii, której technologia powoli przestawała spełniać obowiązujące standardy motoryzacyjne. Oznaczono go wewnętrznym kodem T-100. Pojawił się w trzech różnych wersjach: pięciodrzwiowego hatchbacka, trzydrzwiowego hatchbacka i sedana. W Polsce Lanosa produkowano w Fabryce Samochodów Osobowych od jesieni roku 1997. Pierwsze modele posiadały silnik 1,5 8V i 1,6 16V. W przypadku zakupu takiego auta, który posiada już długą historię jazdy, proponuje się skorzystanie z usługi usuwającej zbierający się nagar w silniku – taka usługa to wodorowanie silnika.
https://c-tronic.pl/
W rok później przy tworzeniu kolejnych samochodów tego typu zaczęto wykorzystywać części polskie. Po pewnym czasie doszło do sytuacji, że aż 98% z nich pochodziło z Polski. Na początku samochód nosił nazwę Daewoo Lanos, jednak kiedy firma wycofała się z FSO, zmieniono ją na FSO Lanos. Sporo egzemplarzy tego modelu trafiło z Polski na Ukrainę. W 2007 roku na rynku pojawił się model Lanos plus, lepiej wyposażony i przykuwający uwagę kierowców. Aż do końca historii tego auta z taśmy produkcyjnej zjeżdżała właśnie tylko ta unowocześniona wersja.
https://duda-cars.pl/wycena/